Hyundai Veloster: Transmisija vodi glavnu riječ
Radi se o potpuno novom Hyundaijevom N DCT osmostupanjskom „mokrom” mjenjaču sa dvostrukim sustavom kvačila, koji je debitirao ove godine na modelu Velosteru N. Najvažnija stavka u detaljima oko navedene transmisije je riječ „mokri”, tako da se može očekivati da novi mjenjač bude dosta primjereniji vozilima sa velikim okretnim momentom. Novi Veloster N je sa N DCT mjenjačem povećao obrtni momenat pogona na prednoj osovini za sedam posto, odnosno sa 353 Nm na 377 Nm okretnog momenta na pogonskom dvolitrenom turbo agregatu koji isporučuje 250 KS i 275 KS sa Performance paketom. Prema Hyundaiju, povećanje okretnog momenta dolazi od N Grin Shift (NGS) tehnologije, koja omogućava povećanje izlazne snage turbopunjača i maksimalni odziv transmisije od 20 sekundi. Nova transmisija također dolazi sa N Power Shift i N Track Sense Shift tehnologijom koje upravljaju promjenom stupnja prijenosa u ovisnosti o trenutnoj situaciji i načinu vožnje. Svi ova navedena tehnologija je povezana i kontrolirana uz pomoć 8-inčnog infotaiment sustava u kabini koje je uparen sa JBL premium sustavom ozvučenja. Kako bi sportski ugođaj bio još veći, u ponudi će opcionalno bit dostupna i specijalna lagana profilirana sportska sjedišta, koja osim što smanjuju ukupnu masu vozila za dva kilograma, imaju svijetleći logotip na gornjem dijelu naslona. Kada je riječ o estetici, novi poboljšani Veloster N nema odstupanja u dizajnu karoserije u odnosu na stariji model. Hyundai Veloster N će bit dostupan na domaćem, južnokorejskom tržištu od ovog mjeseca, a zatim slijedi isporuka kupcima na ostalim tržištima.