Koju marku automobila su stanovnici BiH najviše tražili na Googleu?
Ako pitamo Google, tektonske promjene u autoindustriji već su se odrazile i na odnos snaga na tržištu.
I dok su još prošle godine Toyota i BMW držali tron kao najpretraživanije automarke na Google, podaci za ovu godinu govore kako se događaju velike promjene. Novi igrač je Tesla Motors koji je u nekoliko godina došao do samog vrha. Trenutno je pretekao BMW, a jedina popularnija marka na globalnoj sceni je Toyota. Sudeći po podacima, ne zadugo.
Prema podacima za prvu polovicu 2021. godine, Comparethemarket.com je napravio kartu svijeta na kojoj lako možemo vidjeti koja je automarka bila najčešće pretraživana na Googleu, i to u svakoj od zemalja.
Godine 2020. prevlast su držali BMW i Toyota. Prošle godine Toyota je bila broj 1 u 55 država, a BMW u 34, dok je trećeplasirani Mercedes bio najpopularnija tema u 15 država. Tesle nije bilo nigdje. Isto je bilo i dalje u prošlosti, 2018. i 2019. godine.
Što se tiče Balkana, BMW uvjerljivo drži broj 1, jer je najtraženiji u Srbiji, Hrvatskoj i Crnoj Gori.
Međutim, u Bosni i Hercegovini stvar je nešto drugačija, jer je najtraženiji Mercedes.