BiH najbolja u regiji

Istraživanje kvalitete usluge na prodajnim mjestima
Agencija Heraklea i ove je godine, od 1. do 30. lipnja, obavila istraživanje kvalitete usluge na prodajnim mjestima ,'Regionalna usluga-GUEST'. Riječ je o 17. istraživanju kvalitete usluga u regiji koje je provela Heraklea, u suradnji s agencijama za tajnu kupnju iz BiH, Crne Gore, Makedonije, Slovenije i Srbije. Tajni kupci posjetili su ukupno 400 prodajnih mjesta iz raznih djelatnosti autoindustrije, benzinskih postaje, financijske industrije, maloprodaje, turističko-ugostiteljskih objekata i objekata uslužnih djelatnosti. U okviru istraživanja se mjeri osnovne elemente kvalitete usluge - pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjetu.
Prema nalazima istraživanja, i ove godine se s najboljom uslugom u regiji istaknula BiH (85,11 posto), iako je pala u odnosu na prošlogodišnje istraživanje. Već nekoliko godina zaredom kategorija 'poznavanje proizvoda' ističe se kao najbolja u istraživanju, pa je i ove godine ostvarila najveći porast i najbolji rezultat (94,75 posto). S druge strane, kategorija 'nuđenje dodatnog proizvoda' se godinama izdvaja kao kategorija s najviše područja za unaprjeđenje. Ove je godine u toj kategoriji ostvaren rezultat od 40,75 posto. Promatrajući rezultate po djelatnostima, najbolji su rezultat imale uslužne djelatnosti i autoindustrija ostvarivši rezultat od 88,54 posto. Maloprodaja se godinama ističe kao djelatnost s najviše područja za unaprjeđenje, a ove je godine ostvarila rezultat od 69,27 posto, iako je zabilježila porast u odnosu na prošlogodišnje rezultate.