Dnevni.ba - PRELOADER

ByteDance ne želi prodati TikTok, radije će ugasiti aplikaciju u SAD-u

26 Tra 2024


ByteDance ne želi prodati TikTok, radije će ugasiti aplikaciju u SAD-u
Društvene mreže

Sudbinu TikToka u SAD-u mogli bi saznati tijekom ove godine, no s obzirom na to da su iz ByteDancea najavili pravnu borbu jer se, naravno, ne slažu s odlukom o zabrani njihove društvene mreže na tom području, cijela bi se situacija mogla dodatno odužiti. Prema trenutačnom stanju stvari, ByteDance ima samo dva izbora. Jedan je u potpunosti ugasiti aplikaciju u SAD-u, a drugi je prodati je kompaniji koja će ponuditi najviše novaca za TikTok.

Iako se ova druga opcija, gledajući sa strane, čini razumnom i racionalnom, prema više izvora s kojima su razgovarali novinari Reutersa, iz ove kineske kompanije nemaju namjeru prodati TikTok već će, ako zaista ne bude druge mogućnosti, jednostavno ugasiti ovu mrežu u SAD-u.

Kina

To će svakako utjecati na prihode tvrtke, no ne toliko koliko bi pomislili, s obzirom na popularnost TikToka. Ova društvena mreža, naime, obuhvaća samo mali udio u ukupnoj zaradi te u ukupnom broju dnevno aktivnih korisnika ByteDancea. Iako im je američko tržište važno jer na njemu TikTok ostvaruje oko četvrtinu ukupnih prihoda, ByteDance većinu prihoda ostvaruju od operacija u Kini i aplikacija poput Douyina, prenosi Zimo.hr. Konkretne brojke ipak nisu poznate jer tvrtka ne objavljuje podatke o poslovanju i financijama, a financijski stručnjaci slažu se kako je jako teško procijeniti poslovanje TikToka te usporediti tu mrežu s konkurentima poput Metina Facebooka i Instagrama.

Ne žele predati algoritam

Glavni razlog zbog kojeg u ovoj tvrtki ne žele prodati svoju aplikaciju jest njen algoritam. Taj je algoritam superioran u odnosu na konkurenciju, a koristi se i na kineskoj verziji TikToka Douyin te je jasno da ByteDance ne želi da ga se netko drugi, a pogotovo ne Amerikanci, dokopaju. Kako je taj algoritam duboko ukorijenjen u samu društvenu mrežu, bilo bi previše komplicirano izdvojiti ga iz TikToka i onda eventualno prodati tu mrežu. Zbog toga bi se, umjesto prodaje, ByteDance mogao odlučiti na povlačanje s američkog tržišta. Takav se potez mnogima, a pogotovo mladim Amerikancima, od kojih su neki stvorili biznis upravo na toj mreži, sigurno ne bi svidio. TikTok u SAD-u ima oko 170 milijuna korisnika te su neki od njih već prosvjedovali i izrazili svoje nezadovoljstvo trenutačnom situacijom i potencijalnim gašenjem njihova omiljene mreže.

Za ByteDance, dakle, nema prodaje, ali nema niti predaje te je izvršni direktor TikToka Shou Zi Chew ovaj tjedan najavio kako u kompaniji očekuju da će ostvariti pravnu pobjedu i blokirati zakon koji prijeti njihovom poslovanju.

TEHNOLOGIJA


OZEMPIC

Objavljena nova studija o injekcijama za mršavljenje. "Ovo doista mijenja sve"

Injekcije za mršavljenje mogle bi smanjiti rizik od srčanog udara i poboljšati kard...

10 h 25 min

META

Meta testira objave sa Instagrama na Threads

Meta testira novi način da poboljša angažman korisnika na Threadsu, koristeći Instagram. ...

13 Svi 2024

CILJA NA MLAĐU POPULACIJU

Uskoro dolazi nova društvena mreža

Nova društvena mreža koja cilja na mlađu populaciju, Nospace, počinje sa radom u junu ove ...

11 Svi 2024