Kupci Ferrari automobila sve su mlađi; 40% novih kupaca mlađe je od 40 godina

17 Ožu 2025


Kupci Ferrari automobila sve su mlađi; 40% novih kupaca mlađe je od 40 godina
Ferrari

Ferrari postaje sve popularniji među mlađim kupcima, a izvršni direktor proizvođača luksuznih automobila otkriva da je 40% novih kupaca sada mlađe od 40 godina.

To odražava značajan porast u odnosu na prije nešto više od 18 mjeseci, kada je Ferrarijev šef rekao da je ta brojka iznosila 30%.

“40% novih klijenata mlađe je od 40 godina”, rekao je izvršni direktor Ferrarija Benedetto Vigna za CNBC.

“Ne znam za druge brendove, ali za nas je to postignuće zahvaljujući našem timu”, dodao je.

Proizvođač sa sjedištem u Maranellu u Italiji dobro je poznat po čvrstom nadzoru nad proizvodnjom svojih automobila. Nastoji održati obećanje brenda o ekskluzivnosti. Doista, od prošle godine, gotovo tri četvrtine svih Ferrarija prodano je postojećim kupcima.

Poznato je da je osnivač Enzo Ferrari jednom rekao da će tvrtka “uvijek isporučiti jedan automobil manje nego što tržište zahtijeva”.

Vigna je ukazao na nekoliko primjera potencijalnih kupaca koji potiču tvrtku da ubrza proizvodnju. Inzistirao je, međutim, da je vrijeme čekanja od više od dvije godine sastavni dio onoga što je opisao kao “vrlo ugodno” iskustvo.

“Jedan klijent od 78 godina morao je kupiti Ferrari i rekao je: ‘Gledajte, ne mogu čekati dvije godine.’ Rekao sam: ‘Ovo je motivacija'”, rekao je Vigna za CNBC.

“Ima još jedan momak, mlađi, 37 godina, i on je rekao: ‘Kad budem stariji, volio bih dobiti auto prije 40.’ Ja sam rekao: ‘Ne brini, dobit ćeš ga s 39’”, dodao je.

Lansiranje električnog vozila
Gledajući unaprijed, Vigna je rekao da Ferrari ostaje na putu da lansira prvo potpuno električno vozilo 9. listopada, o čemu je Financa nedavno i pisala.

Nadolazeći EV model, koji će se proizvoditi u Italiji, jedan je od šest novih modela koje tvrtka planira predstaviti ove godine.

Upitan o potencijalnoj potražnji za potpuno električnim Ferrarijem, Vigna je rekao: “Mislim da je ovo jedna od odluka na koju smo više ponosni, jer smo tijekom posljednjeg dana tržišta kapitala mi kao tvrtka rekli da ćemo proizvoditi tri vrste automobila. Tradicionalni — na izgaranje, hibridni, a napravit ćemo i električni.”

Vigna je dodao da iako je istina da neki kupci nikada neće kupiti električni Ferrari, drugi potencijalni kupci su naznačili da će uzeti samo EV, piše Financa.

AUTO


BMW

BMW otvara tvornicu u Debrecenu koja se u potpunosti oslanja na električnu energiju iz obnovljivih izvora

Nova tvornica automobila BMW grupe otvorena je u Debrecenu. Tako će krajem listopada početi serij...

30 Ruj 2025

PORSCHE

Porsche odustaje od potpuno električnog SUV-a

Čini se da potpuno električna budućnost za neke proizvođače automobila ipak nije tako blizu. Prem...

24 Ruj 2025

BMW

BMW grupacija potpuno mijenja način prodaje automobila, a Mini modeli se već prodaju na ovaj način

BMW od 2027. uvodi agencijski model prodaje. Trgovci postaju agenti i ne prodaju direktno, već po...

18 Ruj 2025

Postavke kolačića

Ova web stranica koristi kolačiće zbog poboljšanja vašeg iskustva korištenja stranice. Od ovih kolačića, oni karakterizirani kao nužni se spremaju u vaš Internet preglednik pošto su ključni za korištenje osnovnih funkcionalnosti stranice. Koristimo i kolačiće trećih strana koji nam pomažu kod analize i razumijevanja načina na koji koristite naše stranice. Ovi kolačići će biti pohranjeni u vašem Internet pregledniku samo s vašom dozvolom. Također, imate mogućnost onemogućavanja korištenja ovih kolačića. Onemogućavanje ovih kolačića može utjecati na iskustvo korištenja naših stranica.

Uvijek omogućeno

Nužni kolačići su potrebni kako bi stranica mogla normalno funkcionirati. Ovi anonimni kolačići osiguravaju osnovnu funkcionalnost i sigurnosne značajke stranice.

Funkcionalni kolačići pomažu u korištenju određenih funkcija stranice kao što su dijeljenje sadržaja stranica na društvenim mrežama, prikupljanje povratnih informacija i ostalih funkcija trećih strana.

Kolačići performansi se koriste za razumijevanje i analizu indeksa performansi stranice što pomaže kod pružanja boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.

Analitički kolačići se koriste kako bi razumjeli interakciju posjetitelja sa stranicama. Ovi kolačići pružaju informacije za mjerenje broja posjetitelja, izvora prometa stranice

Ostali nekategorizirani kolačići su kolačići koji se trenutno analiziraju i još im nije dodijeljena kategorija.

Marketinški kolačići se koriste kako bi se posjetiteljima pružili relevantni oglasi i marketinške kampanje. Ovi kolačići prate posjetitelje web stranica i prikupljaju informacije kako bi pružili prilagođene oglase.