Dnevni.ba - PRELOADER

Meetup u Čapljini: Otvorena pitanja radne kulture i ljudskih resursa

24 Tra 2025


Meetup u Čapljini: Otvorena pitanja radne kulture i ljudskih resursa

U organizaciji agencije za digitalni marketing "Rubik", u Čapljini je održan Treći "Marketing&Business Meetup", fokus kojeg je bio na ljudima a koji je otvorio ključna pitanja radne kulture i ljudskih resursa. 

- Ovog puta nismo pričali o trendovima, platformama ili algoritmima, već o temama koje u našem okruženju još uvijek nisu dovoljno zastupljene - kako pronaći i zadržati kvalitetne ljude, kako izgraditi zdravu organizacijsku kulturu, zašto su međuljudski odnosi važniji od tablica i brojki, te kako prepoznati i prevenirati burnout kod sebe i kod svojih zaposlenika, navode iz agencije "Rubik". 

Skup su otvorili lideri s inspirativnim pričama iz prakse. Igor Čarapina (Rolla), Sandro Zovko (ZGI) i Petra Bevanda (Alfa Therm) podijelili su konkretna iskustva iz svojih tvrtki u smislu toga kako motivirati tim i kako izgraditi okruženje u kojem se zaposlenici razvijaju, a posao se ne doživljava kao teret, već kao prostor za napredak. 

Na panel-diskusiji su Vedran Šimunović iz Tehnološkog parka INTERA, Nikica Vučina iz Alfa Therma i psihologinja Andrea Tomić (Skriveno u meni), zajedno s moderatorom panela Zdravkom Jakišom, govorili o svakodnevnim izazovima u vođenju timova, emocionalnim aspektima rada, hibridnim modelima, ali i o kulturi komunikacije - temeljima bez kojih ne postoji zdrava radna sredina. 

Poseban naglasak stavljen je na značaj prepoznavanja ranih znakova izgaranja, ali i na to da organizacijska kultura ne nastaje sama od sebe, već ju se gradi planski, pozorno i s puno slušanja. Organizatori ističu da su ovakve teme i više no potrebne, što je pokazala i iznimna posjećenost jer je više od 250 sudionika iz cijele regije došlo čuti, naučiti i razmijeniti iskustva. 

- Ono što je jasno nakon ovog događaja jest da su ljudi, njihovo zdravlje, zadovoljstvo i odnosi koje grade na poslu temelj svakog uspješnog poslovanja. Ako to zanemarimo, gubimo ono najvažnije, ističu organizatori koji, zbog velikog interesa, najavljuju nastavak meetupa s ciljem da se o tim važnim temama ne priča samo jednom godišnje, već da postanu neizostavan dio poslovnog razmišljanja u Hercegovini.

Biznis


COCA-COLA, FANTA, SPRITE

Coca-Cola ostvarila snažan rast prihoda, ali je u strahu od tarifne politike

Kompanija Coca-Cola je objavila rezultate za prvi kvartal, prema kojima su njeni prihodi i profit...

11 h 20 min

NEUM

Neum bilježi odličnu predsezonu, najave za ljeto optimistične

Neumski hoteli gotovo su u potpunosti popunjeni za 1. svibnja, a odličan booking i najave daju na...

14 h 44 min

S KONFERENCIJE 'KAKO PODRŽATI RAST MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA'

BiH prva u Europi po broju novih biznisa, zadnja po uvjetima za poduzetništvo

Po broju novih biznisa u odnosu na broju stanovnika, BiH prva je zemlja u Europi, dok je, pak, na...

29 Tra 2025