iPad konačno dobio Instagram aplikaciju: Reels u središtu strategije protiv TikToka

Instagram na iPadu
Dugo vremena razvoj Instagramove aplikacije za iPad nije bio prioritet. Situacija se ipak nedavno promijenila i korisnici su dočekali novost.
Tablet Applea predstavljen je 2010. godine, baš kao i Instagram. Trebalo je punih 15 godina da se pojavi aplikacija namijenjena upravo iPadu. Čelnik Instagrama Adam Mosseri ranije je objašnjavao kako broj zainteresiranih korisnika nije bio dovoljno velik.
Unatoč tome, trendovi na tržištu donijeli su promjene. Mnogi analitičari smatraju da je glavni razlog ovakve odluke TikTok. Kako se kineskoj mreži prijetila zabrana u SAD-u, konkurencija je vidjela priliku za privlačenje korisnika.
Korisnici iPada mogli su ranije instalirati iPhone verziju aplikacije, ali iskustvo na većem zaslonu nije bilo kvalitetno. Od ovog tjedna dostupna je prava verzija Instagrama za iPad, a preuzeti je mogu svi s instaliranim iPadOS-om 15.1 ili novijim.
Meta se nije odlučila samo prilagoditi postojeću aplikaciju većem ekranu. Umjesto toga, napravljene su promjene u dizajnu i prikazu sadržaja. Nakon pokretanja aplikacije ne otvara se klasičan feed, već izravno Reels. Taj je potez mnoge uvjerio da se radi o strategiji usmjerenoj protiv TikToka.
Reelsi su postali središte Metine strategije za rast angažmana. Tvrtka ih vidi kao ključnu značajku u borbi za prevlast na tržištu kratkih videa.
Kao i na mobilnoj verziji, Stories se prikazuju pri vrhu zaslona. Komentari na Reelsima smješteni su s desne strane, a inbox za poruke nalazi se uz razgovore. Time aplikacija podsjeća na izgled Messengera na računalima.
Kako navodi Zimo dnevnik, nakon lansiranja aplikacije za iPad, iz Mete su najavili slične izmjene i na Android verziji. Promjene bi trebale stići uskoro, čime kompanija želi dodatno ujednačiti iskustvo korištenja na različitim uređajima.
Instagramova aplikacija za iPad tako je konačno postala stvarnost, a korisnicima nudi novo i prilagođeno iskustvo.