Dnevni.ba - PRELOADER

Marketing agencija na sajmu u Mostaru? Da, i to s razlogom.

12 Tra 2025


Marketing agencija na sajmu u Mostaru? Da, i to s razlogom.
CONVOCO

Kad smo odlučili da će naša agencija izlagati na najvećem sajmu u Hercegovini, pitali su nas:

"A što ćete vi tamo raditi? Prodavati web stranice?"

Iskreno? I mi smo se u jednom trenutku zapitali isto.

Jer sajmovi su puni konkretnih proizvoda: vina, sireva, strojeva, alata.

A mi – pričamo priče, izrađujemo web stranice, vodimo kampanje, gradimo brendove. Nešto što se ne može dodirnuti, odmjeriti na vagi ni ponijeti kući u vrećici.

C8(1)

Upravo zato nam je to bio izazov.

Htjeli smo vidjeti kako izgleda kad se marketing agencija makne s interneta i stane licem u lice s ljudima. Kakve probleme imaju stvarni poduzetnici u Hercegovini – i pričamo li uopće istim jezikom?

Dok su se mnogi iz naše industrije pripremali za Konverziju Social Media Day i Dane komunikacija – mi smo, eto, spremali štand za sajam u Mostaru.

Ne u maniri spektakla. Nego, onako – skromno, ali s namjerom.

C1

Da budemo prisutni tamo gdje se marketing još uvijek ne podrazumijeva, ali se osjeća da je potreban.

Evo što smo naučili:

- Ljudi ne traže „priču“. Traže rješenje. Tek kad osjete da ih razumiješ, otvoreni su za više.

- Mnogi mali brendovi nemaju problem s kvalitetom, nego s nevidljivošću. Ne zna se za njih jer nemaju strategiju, kontinuitet, prisutnost.

- Najviše interesa bilo je za konkretna pitanja poput: „Kako doći do više kupaca bez da potrošim godišnji budžet?“

Nismo „podijelili letak“. Dali smo savjet. Postavili smo prava pitanja. Ponudili iskrenu procjenu – i ljudi su to prepoznali.

Bez šarenih prezentacija.

Bez skripte.

A onda su, doduše, ipak dobili i letak.  

Na kraju dana - zbog toga smo i došli. Ne da „budemo prisutni“, nego da provjerimo ima li uopće smisla naše prisustvo na ovakvim događajima. I ima. Ali samo ako si spreman slušati više nego pričati.

Ako mene pitate, svaki sajam je vrijedna lekcija. I nije sramota priznati da si nešto napravio više zbog znatiželje nego plana. A možda baš zbog toga i rezultat bude odličan.

Iza svega toga stojimo mi – CONVOCO. Mala agencija iz Ljubuškog, koja jedan dan radi kampanje za Julius Meinl i Zeiss, a drugi "pegla kablove" na sajmu u Mostaru. I sve nam to ima smisla. Jer marketing nije stvar nastupa, nego pristupa.

Na kraju, hvala Gradu Ljubuškom i organizatorima sajma na povjerenju i podršci. Lijepo je kada lokalna zajednica prepoznaje važnost kreativnog sektora.

A ako se i ti pitaš kako svoj brend učiniti vidljivijim – bez da se izgubiš u moru oglašavanja – javi nam se. Nećemo ti ponuditi letak. Prvo - konkretan razgovor.

Biznis


COCA-COLA, FANTA, SPRITE

Coca-Cola ostvarila snažan rast prihoda, ali je u strahu od tarifne politike

Kompanija Coca-Cola je objavila rezultate za prvi kvartal, prema kojima su njeni prihodi i profit...

11 h 35 min

NEUM

Neum bilježi odličnu predsezonu, najave za ljeto optimistične

Neumski hoteli gotovo su u potpunosti popunjeni za 1. svibnja, a odličan booking i najave daju na...

14 h 59 min

S KONFERENCIJE 'KAKO PODRŽATI RAST MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA'

BiH prva u Europi po broju novih biznisa, zadnja po uvjetima za poduzetništvo

Po broju novih biznisa u odnosu na broju stanovnika, BiH prva je zemlja u Europi, dok je, pak, na...

29 Tra 2025